Καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινα, νεκταρίνια, βερίκοκα, σταφύλια, σύκα, και άλλα πολλά.
Ο κατάλογος με τα καλοκαιρινά φρούτα είναι μακρύς, ενώ έχουμε το πλεονέκτημα να ζούμε σε μια χώρα όπου τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ιδιαίτερα γευστικά.

Ωστόσο η ένταξη τους στο καθημερινό διαιτολόγιο γίνεται ορισμένες φορές δύσκολη, ειδικά κατά την περίοδο των διακοπών.

Μερικές συμβουλές για να συνεχίσετε να απολαμβάνετε τα καλοκαιρινά φρούτα ακόμα και όταν είστε μακριά από το σπίτι είναι οι εξής:

• Φροντίστε στον τόπο διαμονής σας να υπάρχει ψυγείο.

• Όταν κάνετε τα πρώτα ψώνια, αγοράστε τουλάχιστον δύο διαφορετικά είδη φρούτων. Δε χρειάζεται να πάρετε μεγάλες ποσότητες, ωστόσο αν υπάρχουν διαθέσιμα στο δωμάτιο το πιθανότερο είναι ότι θα τα καταναλώσετε.

• Πάρτε τα μαζί σας στην παραλία: αν έχετε ψυγειάκι, κόψτε φρούτα όπως καρπούζι και πεπόνι σε τάπερ και καταναλώστε τα σαν σνακ μετά το κολύμπι. Αν δεν έχετε ψυγειάκι, προτιμήστε φρούτα που τρώγονται εύκολα με τη φλούδα όπως ροδάκινα, νεκταρίνια και βερίκοκα.

• Εντάξτε τα στο πρωινό σας: δοκιμάστε να φάτε σαν πρωινό γιαούρτι με φρέσκα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Θα σας δώσει ενέργεια και θα σας εκπλήξει γευστικά.

• Φρούτα για βραδινό: μη διστάσετε να δοκιμάσετε το συνδυασμό ‘καρπούζι με φέτα’, αποτελεί ένα καλοκαιρινό ελαφρύ βραδινό που θα σας χορτάσει και θα σας ξεδιψάσει μαζί. Εναλλακτικά συνδυάστε πεπόνι με λίγο τυρί ή φρουτοσαλάτα με γιαούρτι.

• Πιείτε τα! Αν βρεθείτε σε κάποιο μαγαζί που φτιάχνει φρέσκους χυμούς ή smoothies με φρούτα επιλέξτε κάτι τέτοιο αντί για αναψυκτικό ή ποτό.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr

Πηγή