Το καλοκαίρι οδεύει προς το τέλος του και αρκετά παιδιά επιστρέφουν από τα εξοχικά και τις διακοπές με παραπάνω βάρος. Λίγο τα γλυκά, λίγο τα παγωτά, λίγο ο χρόνος με τους παππούδες, λίγο τα σουβλάκια και οι πίτσες το βράδυ, διακοπές είναι, ας αφήσουμε τα παιδιά να χαλαρώσουν.
Επιστρέφοντας όμως χρειάζεται άμεσα να μπει ένας καλός προγραμματισμός. Δεν μιλάμε για δίαιτα και στερήσεις αλλά ένας σωστός διατροφικός προγραμματισμός, που παράλληλα με συστηματική άσκηση, θα βοηθήσουν το παιδί να ξαναβρεί τους ρυθμούς του και το φυσιολογικό του βάρους. Διορθώστε λοιπόν τα διατροφικά παραστρατήματα των διακοπών και όλα θα επιστρέψουν στη θέση τους.

Και πώς θα το κάνετε αυτό για ένα παιδί;


– Προγραμματίστε καλύτερα τη διατροφή του παιδιού σας.
– Μην αφήνετε να φεύγει νηστικό από το σπίτι το πρωί και βάλτε πολλά γευματάκια στη διατροφή του
– Τα κυρίως γεύματά του να είναι πλήρη. Πάντα να συνοδεύονται με λαχανικά και να περιέχουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών.
– Τουλάχιστον 2 – 3 φορές την εβδομάδα να υπάρχουν στο σπίτι όσπρια και λαδερά φαγητά, και 2 –3 φορές άπαχες πρωτεΐνες όπως ψάρι και κοτόπουλο.
– Φροντίστε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 φρούτα ή 1 χυμός από φρέσκα φρούτα ημερησίως.
– Περιορίστε λίγο τα γλυκά και τα παγωτά
– Δίνετε στο παιδί ένα πιο ελαφρύ βραδινό, όπως γάλα με δημητριακά, τοστ με 1 φρούτο ή ένα γιαούρτι.
– Και το σημαντικότερο. Δώστε ερεθίσματα σωστής και υγιεινής διατροφής μέσα στο σπίτι. Δεν μπορεί κανείς να απαγορεύει στο παιδί να τρώει έτοιμο φαγητό, όταν ο ίδιος τα έχει αναγάγει σε τρόπο ζωής.

Επιστημονική Ομάδα www.neadiatrofis.gr