Τις περισσότερες φορές για τα παιδιά μαζί με τις διακοπές του σχολείου και την ξεκούραση έρχονται και λίγα περιττά κιλά! Αυτό είναι το αποτέλεσμα δύο αλλαγών.
Πρώτον μειωμένης δραστηριότητας και δεύτερον εξαιτίας των πολλών γλυκών και αλμυρών πειρασμών των εορτών.  
Τι κάνουμε λοιπόν τώρα;
Επιστρέφουμε στις παλιές μας καλές συνήθειες του παιδιού και στα οργανωμένα γεύματα το συντομότερο!
• Στοχεύουμε σε τρία βασικά γεύματα την ημέρα : Πρωινό, μεσημεριανό, βραδυνό
• Ενδιάμεσα επιτρέπεται ένα μικρογεύμα στο σχολείο μαζί με άφθονο νεράκι. Και άλλο ένα μικρογεύμα απογευματινό. Η προταιρεότητα για αυτά τα ενδιάμεσα γέυματα είναι πάντα τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Πιο σπάνια μπορούμε να αλλάξουμε με μπάρες δημητριακών και φρούτων ή με ξηρούς καρπούς.
• Αποφεύγουμε τους έτοιμους χυμούς και αναψυκτικά που ίσως να απολαύσαμε στις γιορτές. Όταν δειψάμε πίνουμε νερό!
• Κάθε γεύμα μεσημεριανό και βραδυνό το συνοδεύουμε με πράσινη σαλάτα ή βραστά , ψητά λαχανικά. Εκτός αν το γέυμα περιέχει λαδερά ή όσπρια.
• Προσπάθούμε η πρωτείνη (κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, αυγό, τυρί) να είναι πάντα η μικρότερη μερίδα στο πιάτο μας.
• Δεν τρώμε πολύ αργά το βραδυνό μας. Τουλάχιστον 1-1.5 ώρα πρίν κοιμηθούμε!
• Η μαμά θα πρέπει να καθαρίσει το περιβάλλον του σπιτιού από γλυκά και λιχουδιές και πλέον ζητάμε και τρώμε λιχουδιά μία με δύο φορές την εβδομάδα το πολύ!
Μαζί με την επιστροφή στα σχολεία και σε ένα πιο οργανωμένο πρόγραμμα διατροφής καλό θα ήταν να μην καθυστερήσουμε να επιστρέψουμε και στις αθλητικές δραστηριότητες μας!

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr