Η αλήθεια είναι ότι μπορεί ορισμένοι να μην νηστεύουν όλη τη Μ. Σαρακοστή, αλλά τουλάχιστον τη Μ. Εβδομάδα οι περισσότεροι δεν τρώνε κρέας, άλλοι ούτε γαλακτοκομικά και πολλοί ούτε και λάδι. Τι έμεινε;
Ψωμί, πατάτες βραστές, λαχανικά, φρούτα, καμία νερόβραστη φακή, σούπες λαχανικών χωρίς λάδι. Τρόφιμα πάρα πολύ υγιεινά αλλά καθόλου χορταστικά. Αποτέλεσμα;

Τσιμπολόγημα όλη την ημέρα, όπου και αν σταθείτε. Στο πρόβλημα αυτό υπάρχει λύση και βρίσκεται στην κατανάλωση τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και λίπος.
Τέτοια είναι τα θαλασσινά, τα μανιτάρια, το ταχίνι, ο χαλβάς.

Τα θαλασσινά και τα μανιτάρια ψητά ή σοταρισμένα με λαχανικά και κρασί χωρίς λάδι σε ένα αντικολλητικό, θα πρέπει να είναι η συνοδεία σε ότι και αν φάτε το μεσημέρι και το βράδυ. Λαχανικά, όσπρια, πατάτες βραστές, παξιμάδι θα πρέπει να έχουν ως συνοδευτικά μανιτάρια ή θαλασσινά (ακόμη και κονσέρβα).

Το ταχίνι και ο χαλβάς έχουν ομολογουμένως πολλές θερμίδες λόγω των λιπαρών τους, αλλά αφενός αυτά είναι καλά λιπαρά αφετέρου είναι προτιμότερο να φάτε κάτι λίγο πιο θερμιδογόνο και να σας χορτάσει, από το να τσιμπολογάτε συνέχεια και τελικά το θερμιδικό αποτέλεσμα να είναι χειρότερο. Βάλτε λοιπόν το πρωί στο ψωμί σας ταχίνι και αν θέλετε κάτι γλυκό μέσα στην ημέρα, φάτε λίγο χαλβά.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr