Άλλοι το προτιμούν το καλοκαίρι δίπλα στην θάλασσα, άλλοι κατά την διάρκεια της νηστείας και άλλοι το συμπεριλαμβάνουν στην τακτική διατροφή τους.
Μιλάμε για το καλαμάρι, ένα αγαπημένο θαλασσινό πολλών από εμάς. Το σημαντικότερο ίσως χαρακτηριστικό του είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά οξέα.
Η επαρκής και τακτική πρόσληψη των συγκεκριμένων λιπαρών οξέων έχει συσχετισθεί επανειλημμένα με την καλή αγγειακή και καρδιακή λειτουργία.
 Επιπλέον αποτελεί σημαντική πηγή νιασίνης και ριβοφλαβίνης, δύο βιταμινών του συμπλέγματος Β, αλλά και ψευδαργύρου. Συνεργιστικά τα συστατικά αυτά συμβάλλουν στην καλή μεταβολική λειτουργία και επιπλέον την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.
 Άλλο ένα χαρακτηριστικό είναι η υψηλή περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη και βιταμίνη Β12, δύο συστατικά που ενδιαφέρουν όσους νηστεύουν. Τέλος είναι αρωγός αντιοξειδωτικών συστατικών όπως το σελήνιο, του οποίου η πρόσληψη έχει συσχετισθεί με πρόληψη διαφόρων μορφών καρκίνου. Για εσάς που φοβάστε ότι θα σας αυξήσει τη χοληστερίνη εάν δεν τα καταναλώνετε τηγανιτό, μπορείτε να το επιλέγετε.
Απλά περιοριστείτε στην ποσότητα της μερίδας σας και μην καταναλώσετε άλλο τρόφιμο πλούσιο σε χοληστερόλη όπως για παράδειγμα το αυγό μέσα στην υπόλοιπη ημέρα.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr