Βρισκόμαστε στην καρδιά της άνοιξης και οι φράουλες έχουν την …τιμητική τους. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα αγαπητό φρούτο, με ξεχωριστό άρωμα και γλυκιά γεύση, που μπορεί να εμπλουτίσει

το διαιτολόγιό μας με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Ειδικότερα, οι φράουλες είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, που ασκεί αντιοξειδωτική δράση και συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Ειδικότερα, περίπου 8 μέτριες φράουλες είναι αρκετές για να καλυφθούν πλήρως οι ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα.

Από την άλλη, περιέχουν φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, μαγγάνιο και κάλιο, καθώς και πολύτιμα φυτοχημικά συστατικά, όπως ελλαγικό οξύ και φλαβονοειδή, τα οποία φαίνεται ότι ασκούν καρδιο-προστατευτική, αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση. Μάλιστα, μελέτες έχουν δείξει πως η συστηματική κατανάλωση τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα στα εν λόγω συστατικά, σχετίζεται με μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων και ορισμένων μορφών καρκίνου.

Αναφορικά με το θερμιδικό τους περιεχόμενο, 8 μέτριες φράουλες αποδίδουν περίπου 50 θερμίδες, γεγονός που τις καθιστά ιδανική επιλογή σνακ για άτομα που προσέχουν το σωματικό τους βάρος. Παράλληλα, η μοναδική τους γεύση μπορεί να ικανοποιήσει την επιθυμία κατανάλωσης γλυκού σε μια δίαιτα, χωρίς να επιβαρύνει τον θερμιδικό …προϋπολογισμό.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr