Πόσοι δεν έχουν συνδέσει τα παιδικά τους καλοκαίρια με τις ποδηλατικές βόλτες με την παρέα τους. Καλό όμως είναι να μην μένουμε στην ανάμνηση, αλλά να ανασύρουμε τα ποδήλατά μας και ως ενήλικες και να εντάξουμε τις βόλτες με αυτά στον εβδομαδιαίο προγραμματισμό μας.

Η ποδηλασία είναι μια άσκηση που απαιτεί τη συμμετοχή όλου του σώματος. Είτε πρόκειται για τα άκρα, τους ώμους ή τα χέρια, όλα πρέπει να βρίσκονται σε κίνηση και ρυθμό. Βοηθάει στην ενδυνάμωση των γλουτών, των ποδιών και της μέσης και συντελεί στην καύση αποθηκευμένου λίπους και στο σχηματισμό ενός αρμονικού σώματος. Μπορείτε να κάψετε σχεδόν όσες θερμίδες θα καίγατε με το τρέξιμο, επιβαρύνοντας όμως πολύ λιγότερο τις αρθρώσεις. Ως εκ τούτου, συνιστάται ιδιαίτερα για μεγαλύτερες ηλικίες. Ενεργοποιεί επίσης και ενισχύει το μεταβολισμό, διευκολύνοντας τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Ξεκινήστε λοιπόν με… ποδηλατάδες 3-5 ημέρες την εβδομάδα και μην παραλείπετε το ζέσταμα. Ο ρυθμός σας δεν πρέπει να είναι πολύ υψηλός, αλλά όσο νιώθετε πως αντέχετε. Η ποδηλασία είναι και διασκέδαση, γι’ αυτό βρείτε κάποιο φίλο για παρέα.

Από το Χάρη Κόγια, επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr