Καλοκαιράκι πλησιάζει και η έξοδοι για φαγητό θα αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους. Ένα παραλιακό ταβερνάκι με την παρέα, είναι άλλωστε συνυφασμένο με τις βραδινές εξορμήσεις του καλοκαιριού.
Παράλληλα όμως, για πολλούς αυτή η περίοδος συνοδεύεται και από μια προσπάθεια για απώλεια βάρους. Μπορούν αυτά να συνδυαστούν μεταξύ τους.

Η απάντηση είναι ότι μπορούν , υπό κάποιες προϋποθέσεις. Δίαιτα καλώς ή κακώς δεν σημαίνει απομόνωση. Δεν είναι δηλαδή σωστό προσπαθώντας να χάσουμε βάρος να αποκοβόμαστε από τον κοινωνικό μας περίγυρο. Να λέμε όχι σε κάθε κάλεσμα για ένα ποτό ή για ένα σινεμά ή για φαγητό. Αυτό που χρειάζεται να γνωρίζουμε είναι το πώς θα διορθώσουμε την υπερφαγία που έχει γίνει το προηγούμενο βράδυ.
Ας το δούμε αναλυτικά:

Βήμα 1ο : Μην ζυγιστείτε την επόμενη ημέρα το πρωί. Μην ανεβείτε στη ζυγαριά για να δείτε τι κακό έγινε. Σίγουρα θα σας δείξει παραπάνω, καθώς η αυξημένη κατανάλωση φαγητού το βράδυ, ιδιαιτέρως εκτός σπιτιού που είναι πλούσιο σε αλάτι. μπορεί και λόγω υγρών να σας επηρεάσει. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ξαφνικά γεμίσατε πάλι λίπος.

Βήμα 2ο : Συνεχίστε κανονικά τη δίαιτά σας. Στην απελπισία να διορθωθεί η παρασπονδία, μην κόψετε το πρωινό και το ενδιάμεσο σνακ, γιατί μπορεί το σοκ για τον οργανισμό να είναι μεγαλύτερο.

Βήμα 3ο : Φάτε ελαφριά το μεσημέρι. Δεν χρειάζεται να μείνετε νηστικοί, αλλά να επιλέξετε ένα πιο ελαφρύ γεύμα με άφθονα λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη, όπως κοτόπουλο, τόνο, ψάρι. Αυτό θα δώσει ανάσες στον οργανισμό σας και θα «ισοφαρίσει τη χασούρα» της προηγούμενης.

Βήμα 4ο : Πιείτε αρκετό νερό. Το νερό θα βοηθήσει να φύγουν οι τοξίνες και να απαλλαγείτε από τα κατάλοιπα του χθες.

Βήμα 5ο : Μειώστε λίγο το αλάτι. Την επόμενη ημέρα αποφύγετε το αλάτι και προτιμείστε περισσότερο μπαχαρικά και μυρωδικά στο φαγητό σας.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr