Μια διατροφική παρανομία μπορεί πράγματι να «χαλάσει» τη δίαιτά σας. Ωστόσο, ο λόγος δεν είναι αυτός που θα περίμενε κανείς.
Στην πραγματικότητα, μια μικρή παρασπονδία δε μπορεί να αυξήσει την ενεργειακή πρόσληψη σε τέτοιο βαθμό που να ακυρώνει την προσπάθεια που έχει προηγηθεί. Μπορεί όμως, να επηρεάσει σημαντικά την ψυχολογία του ατόμου, οδηγώντας τελικά σε διακοπή του προγράμματος.

Εάν λοιπόν, θεωρείτε ότι ξεφύγατε λίγο από τη δίαιτά σας ακολουθήστε 3 απλά βήματα που θα σας επαναφέρουν στον …ίσιο δρόμο:

Μην απογοητευθείτε: Βγήκατε με φίλους για φαγητό και δεν καταφέρατε να τηρήσετε τη δίαιτά σας. Αυτό δεν είναι λόγος για να απογοητευθείτε και να εγκαταλείψετε την προσπάθεια. Θυμηθείτε πως μερικές επιπλέον θερμίδες δεν ακυρώνουν ό,τι έχετε πετύχει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Συνεπώς, προσπεράστε το γεγονός και συνεχίστε το πρόγραμμά σας.

Ακολουθήστε τη δίαιτα κανονικά: Δε χρειάζεται να προχωρήσετε σε διορθωτικές κινήσεις πανικού, όπως για παράδειγμα να μειώσετε τα γεύματα της επόμενης ημέρας, προκειμένου να εξοικονομήσετε περισσότερες θερμίδες. Μην ξεχνάτε πως η υπερβολική μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων στέλνει λάθος μηνύματα στον οργανισμό σας, ο οποίος μπορεί να δυσκολέψει με τη σειρά του την απώλεια βάρους.

Κινηθείτε περισσότερο την επόμενη μέρα: Αποτελεί έναν εύκολο τρόπο για να «διορθώσετε» τυχόν ατασθαλίες. Λίγο παραπάνω περπάτημα ή μια επιπλέον επίσκεψη στο γυμναστήριο –χωρίς υπερβολές- θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την ενεργειακή σας δαπάνη και να αντισταθμίσετε τις επιπλέον θερμίδες που καταναλώσατε.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr