Αν χρησιμοποιείται μέλι στον καφέ ή τα ροφήματά σας, ως πιο διαιτητική επιλογή, δεν θα κερδίσετε και πολλά όσον αφορά τις θερμίδες τους, καθώς όπως και η ζάχαρη το μέλι περιέχει σάκχαρα κυρίως ως ολιγοσακχαρίτες.
Άρα η θερμιδική του αξία είναι ανάλογη της ζάχαρης δηλαδή 4 θερμίδες ανά γραμμάριο ή 20 για κάθε κουταλάκι που χρησιμοποιείτε.

Ωστόσο, λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας του μελιού σε φρουκτόζη, έχει λίγο μεγαλύτερη (περίπου 25%) γλυκύτητα συγκρινόμενο με την ζάχαρη και έτσι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μικρότερη ποσότητα από την ζάχαρη για έχετε ένα ανάλογο αποτέλεσμα στο ρόφημα ή το σνακ σας.

Επίσης, σύμφωνα με μελέτες, υπερτερεί αφού περιέχει σημαντικές ποσότητες μετάλλων, βιταμινών, ιχνοστοιχείων και αντιοξειδωτικών, γεγονός που καθιστά το μέλι μια πιο υγιεινή επιλογή από τη ζάχαρη.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr