Τα σχολεία ξεκίνησαν και μαζί με αυτά και οι ιώσεις. Είναι λοιπόν σημαντικό, με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, να δίνουμε στο παιδί τις αναγκαίες ποσότητες από τα συστατικά που θα κάνουν τον οργανισμό του πιο ανθεκτικό στα κρυολογήματα και τις ιώσεις.
Γνωρίζουμε σήμερα, ότι η επαρκής πρόσληψη συγκεκριμένων θρεπτικών συστατικών, που μπορούμε να πάρουμε μέσα από τις τροφές που καθημερινά καταναλώνουμε, βοηθάει στο σχηματισμό ουσιών που συντελούν στην καλή άμυνα και ανοσία του οργανισμού.
Από τα πιο γνωστά και διάσημα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του παιδιού είναι για παράδειγμα η βιταμίνη C. Αλλά και άλλα, όπως η βιταμίνη Ε, ο ψευδάργυρος, το φυλλικό οξύ, το σελήνιο, φαίνεται ότι συμβάλλουν στο να προετοιμαστεί καλύτερα για τη μάχη με τα μικρόβια του φθινοπώρου και του χειμώνα.

Ας δούμε όμως πώς όλα αυτά μεταφράζονται στην καθημερινή διατροφή ενός παιδιού, τι δηλαδή πρέπει να τρώει καθημερινά :

Τουλάχιστον 2 φρούτα την ημέρα ή 1 μεγάλο ποτήρι φρεσκοστιμμένο χυμό φρούτων
Τα κυρίως γεύματά του να έχουν πάντα σαλάτα .
Να καταναλώνει τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα ψάρι, με έμφαση σε λιπαρά ψάρια όπως σολομό, σκουμπρί, σαρδέλα, μπακαλιάρο).
Να αυξήσουμε την κατανάλωση προϊόντων ολικής αλέσεως στη διατροφή του
Να τρώει μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, καρύδια, Brazilian nuts την ημέρα
Να προτιμάμε φυτικά έλαια για το φαγητό και το μαγείρεμα, όπως το ελαιόλαδο αντί για βούτυρο.
Επίσης θα πρέπει να πίνει αρκετά υγρά με τη μορφή νερού, αλλά και φρεσκοστιμμένων χυμών φρούτων και λαχανικών.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr