Κατά τη διάρκεια του θηλασμού είναι σημαντικό η διατροφή σας να είναι επαρκής σε θρεπτικά συστατικά ώστε να μπορείτε να αντεπεξέλθετε στις αυξημένες ανάγκες λόγω παραγωγής γάλακτος, αλλά και στο δύσκολο ωράριο των πρώτων μηνών.

Κατά το θηλασμό οι ενεργειακές ανάγκες είναι αυξημένες: αν θηλάζετε αποκλειστικά δαπανάτε 300-500 θερμίδες επιπλέον ημερησίως, ανάλογα και με το στάδιο παραγωγής γάλακτος. Ωστόσο, η ποιότητα έχει μεγαλύτερη σημασία από την ποσότητα.

Επομένως, θα πρέπει να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή με τρόφιμα από όλες τις ομάδες μοιρασμένα σε μικρά και συχνά γεύματα.

Αποφεύγετε τα τηγανιτά, τις βαριές σάλτσες, τα συσκευασμένα τρόφιμα και το φαγητό απέξω. Μπορείτε να τρώτε γλυκά αλλά με μέτρο. Το αλκοόλ καλό είναι να αποφεύγεται, ωστόσο αν πρόκειται νε πιείτε προτιμήστε ένα ποτήρι κρασί ή μπύρα και μη θηλάσετε για τις επόμενες δύο ώρες. Η καφεΐνη καλό είναι να αποφεύγεται στα αρχικά στάδια του θηλασμού.

Αργότερα και εφόσον το μωρό δε δείχνει να ενοχλείται μπορείτε να πίνετε έναν καφέ την ημέρα. Σχετικά με άλλα τρόφιμα που συχνά ακούγεται ότι δεν πρέπει να τρώει μια γυναίκα που θηλάζει όπως όσπρια, μπαχαρικά, σκόρδο, κρεμμύδι κλπ, δεν υπάρχει λόγος να τα αποκλείσετε εκ των πραγμάτων, ωστόσο εντάξτε τα αρχικά σε μικρή ποσότητα και παρατηρείστε τις αντιδράσεις του μωρού σας.

Και μην ξεχνάτε ότι ο θηλασμός είναι το πολυτιμότερο δώρο που μπορείτε να προσφέρετε στο μωρό σας, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε ιδιαίτερες διατροφικές θυσίες.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr

Πηγή