Το πρώτο πράγμα που πρέπει να συνειδητοποιήσουμε είναι ότι η αναγκαιότητα δεν είναι πάντα η μητέρα της εφεύρεσης. Μερικές φορές οι εφευρέτες εφεύρουν κάτι που φαίνεται καλό, ακόμη και αν δεν έχουν καμία ιδέα τι να κάνουν με αυτό.

Όταν οι εφευρέτες Alfred W. Fielding και Mark Chavannes αποφάσισαν ότι το θαυμαστό νέο υλικό τους (οι φούσκες) θα μπορούσαν να πωληθούν ως ταπετσαρία, άρχισαν να πλασάρουν αυτό το νέο προϊόν. Ο κόσμος αφού είδε το νέο υλικό, γέλασε εγκάρδια και δεν σκέφτηκε καν να το αγοράσει για να διακοσμήσει τους τοίχους του.

Τελικά το προϊόν κατέληξε στα χέρια της IBM.

Ο  γίγαντας της  τεχνολογίας είχε ξεκινήσει μόλις το 1401 το μοντέλο του υπολογιστή και χρειαζόταν έναν τρόπο για να κρατήσει τον ακριβό εξοπλισμό του ασφαλή στον τομέα των μεταφορών. Και έτσι το γνωστό μας “Bubble wrap” βρήκε τη θέση του ως υλικό συσκευασίας.

Ομάδα neadiatrofis.gr