Από τις διαταραχές του ύπνου, αυτή που συχνότερα μας ταλαιπωρεί και σίγουρα όλοι μας την έχουμε γνωρίσει, είναι η αϋπνία. Υπάρχει όμως αυτό το πράγμα που ονομάζεται απόλυτη χαλάρωση που σε κάνει να είσαι τόοοσο χαλαρός!

Δείτε τι χρειάζεται για να κοιμηθείτε γρήγορα:

1) Τεντώστε ορισμένα τμήματα των μυών σας σε μια στιγμή και μετά απελευθερώστε τα: Το μέτωπο, την πλάτη, τους ώμους, το σαγόνι, τα πόδια, τα χέρια κλπ.
Αφού το κάνετε αυτό βεβαιωθείτε ότι έχετε τεντώσει ολόκληρο το σώμα σας στο τέλος για περίπου 1 δευτερόλεπτο από την απελευθέρωση.
2) Τώρα προσπαθήστε να  πιέσετε το κορμί σας με τις φτέρνες των ποδιών και τους ώμους σας από το έδαφος.
3) Σηκώστε το δεξί χέρι σας και προσπαθήστε να το τεντώσετε όσο μπορείτε, αφήστε όλη την υπόλοιπη ένταση να φύγει από το σώμα σας και βάλτε απαλά το χέρι σας κάτω.
4) Μετρήστε μέχρι το 10 και πάρτε αναπνοή μέσα και έξω εισπνέετε, εκπνεύστε, θα πρέπει να έχετε κάνει 10 εισπνοές εκπνοές.
Μετά από αυτό απλά αφήστε τον εαυτό σας να ηρεμήσει και τότε θα πέσετε για  ύπνο.
Ομάδα neadiatrofis.gr